Rooster is my LOVE
Rooster is my LOVE

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







 
آسمان‌ دژ

می خواهیم یک بازی ایرانی مهیج را برایتان معرفی کنیم که نه نیاز به دانلود دارد، نه سی دی، نه نصب . یک بازی جالب که فقط برای بازی کردن باید به اینترنت وصل شوید. اینترنت پرسرعت هم لازم نیست و با همان دایال آپ لاک پشتی هم می توانید این بازی را انجام بدهید.

آسمان‌ دژ 

بازی ژانر علمی تخیلی دارد و در آینده بسیار دور یعنی سال ۲۰۸۰۸ اتفاق می افتد. در آن سال ها دولت واحد بین منظومه ای بخاطر اختلافاتی که بر سر قدرت بین انسانها شکل گرفت متلاشی شد و باعث شد که آدمیان به سه گروه تقسیم شوند.گروه اکثریت در کره زمین باقی ماندند، گروهی به قمر ادیسه رفتند و گروه اقلیتی مخاصم در اقمار مصنوعی مریخ سکنی گزیدند. گروه سوم برای برتری پیدا کردن نسبت به دو گروه دیگر و تصاحب زمین دست به ساخت روباتهای جنگجو زدند. نئوریس ها رباتهای جنگنده ای بودند که قابلیت ساخت و تعمیر و ارتقا بخشیدن به خودشان را دارا بودند. جنگ منظومه ای اول بین این سه گروه در گرفت و سر انجام با عملیاتی انتحاری دو گروه دیگر بر ضد اقلیت تند رو و بی اثر کردن موقتی نئوریسها به پایان رسید این عملیات و گروه انتحاری آن سایۀاژدر نامیده شدند. بعد از این عملیات رباتها به خارج از منظومه شمسی رانده شدند و بدون اینکه کاری به انسانها داشته باشند مشغول ارتقا خودشان شدند.
سالها گذشت تا بر حسب اتفاقی دردناک جنگ منظومه ای دوم، این بار بین روباتها و انسانها شکل گرفت. قدرت غیر قابل دفاع رباتها باعث شد که انسانها تنها راه نجات را در فرار از منظومه شمسی بیابند. کلیه دانشمندان به یاری یکدیگر گروهی به نام گروه نجات تشکیل دادند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا موفق به ساخت سکوی پرتابی بشوند که بتواند با استفاده از کرم چاله، انسانها را به چند صد سال نوری دورتر فراری دهد. سرانجام سکو ساخته شد و انسانها موفق شدند در گروههای ۱۰۰۰ نفری از منظومه شمسی به منظومه دیگری بگریزند.

براي عضويت در اين بازي اينجا كليك كنيد...
 


 فرصت رو از دست ندين تا ظرفيت سرور  Solaris تكميل نشده عضو بشين...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

مـــداد قــــرمــــز
ساعت14:30---24 تير 1390
سلام
با خاطرات یک سفیر بروزم
منتظرتم .


مـــداد قــــرمــــز
ساعت13:09---22 تير 1390
سلام
با اولین قصه ام منتظر نظر خوبت هستم


مـــداد قــــرمــــز
ساعت15:06---20 تير 1390
سلام
خیلی خوش اومدی به وبلاگم
منم لینکت می کنم
راستی مداد قرمز شخصیت قصه خواهرم بود نه من . چون از مداد قرمز تو املا نوشتن استفاده می کرد و تمیزی مشقهاش براش مهم بود دوستای شیطونش بهش می گفتن مداد قرمز


احمد
ساعت0:10---18 تير 1390
سلام تو وبت کلیک کردما.توثبت نام تورومعرفی کردم .بعداهم بهت سر میزنم منم چندسایت کلیکی جدیدپیداکردم میتونی ببینی موفق باشی بای

fvr4
ساعت21:31---17 تير 1390
با سلام،

با اینکه شخصا خیلی از بازی های ایرانی خوشم نمی یاد ولی انصافا آسمان دژ یه چیز دیگس؛ بازی خیلی جذابیه.
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 17 تير 1390برچسب:آسمان‌ دژ, توسط خروزخان